Nie masz produktów w koszyku.

Dołącz do
  • Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty
Pokarmy, które poprawiają jakość krwi

Pokarmy, które poprawiają jakość krwi

Bywasz znużony? Przygotowaliśmy listę produktów, które dostarczą organizmowi wszystkich niezbędnych składników i poprawią Twoje zdrowie. Wprowadź je do swojej diety, gdy chcesz mieć lepsze wyniki badań krwi, lub gdy po prostu chcesz wprowadzić organizm na wyższe obroty.  

Bywasz znużony? Przygotowaliśmy listę produktów, które dostarczą organizmowi wszystkich niezbędnych składników i poprawią Twoje zdrowie. Wprowadź je do swojej diety, gdy chcesz mieć lepsze wyniki badań krwi, lub gdy po prostu chcesz wprowadzić organizm na wyższe obroty.

Pokarmy opisane poniżej w większej ilości powinny spożywać dzieci w okresie nagłego wzrostu, kobiety w ciąży, matki karmiące, osoby wracające do zdrowia po chorobie i osoby starsze.

 

Żelazo

Ten pierwiastek jest niezbędny, jeśli chcesz mieć dobre wyniki krwi.

Organizm czerpie najwięcej żelaza z:

  • czerwonego mięsa,
  • wątróbki,
  • drobiu i
  • ryb.

Jeśli jesteś wegetarianinem, możesz je znaleźć także w:

  • jajkach,
  • szpinaku,
  • burakach pastewnych,
  • brokułach,
  • szparagach,
  • dyni,
  • migdałach,
  • orzechach włoskich,
  • pełnoziarnistych płatkach zbożowych,
  • roślinach strączkowych,
  • tofu,
  • suszonych owocach,
  • śliwkach,
  • jagodach,
  • żurawinach,
  • gruszkach,
  • bananach i
  • wiśniach.

Wegetarianie muszą spożywać więcej posiłków bogatych w żelazo. Zaleca się im także przyjmowanie suplementów diety z algami.

 

Witamina C

Sprawia, że organizm łatwiej przyswaja żelazo, zwłaszcza kiedy jego źródłem są głównie warzywa, które trudniej się wchłaniają. Poza tym witamina C chroni czerwone krwinki.

Znajdziesz ją w:

  • cytrusach,
  • brokułach,
  • szpinaku,
  • brukselce,
  • kalafiorze,
  • cukinii,
  • pomidorach,
  • pietruszka i
  • słodkiej papryce.

 

Witaminy B2 i B12

 Witamina B12 odgrywa kluczową rolę w produkcji zdrowych, czerwonych krwinek.

 Jej źródła to:

  • wątróbka,
  • jajka,
  • łosoś,
  • wołowina,
  • mleko,
  • tofu,
  • warzywa strączkowe,
  • zielone warzywa i
  • pomidory.

Witamina B2 przyspiesza wchłanianie żelaza przez jelita, a najwięcej znajdziesz jej w: 

  • mleku,
  • jajkach,
  • grzybach,
  • jogurcie,
  • rybach,
  • brokułach i
  • zielonych warzywach.

 

Witamina E

Chroni czerwone krwinki przed  przedwczesnym obumieraniem, dlatego jedz szczególnie dużo:

  • ziaren słonecznika,
  • karczochów,
  • szpinaku,
  • migdałów,
  • oliwek,
  • brokułów i
  • kiwi.

 

Witamina A

Dba o bardziej efektywne wykorzystanie żelaza przez krew.

Do swojego menu wprowadź:

  • mleko,
  • jajka,
  • marchew i
  • szpinak.

Pamiętaj:

Silny lub codzienny stres wpływa niekorzystnie na krwinki. Dowiedziono, że szkodliwe działanie fal elektromagnetycznych o niskiej częstotliwości można wyeliminować poprzez rezonans magnetyczny, który poprawia stan zdrowia, zwiększając ilość tlenu dostarczanego do komórek krwi.  

Podobne problemy możesz także rozwiązać, stosując inne produkty (np. talizmany), które harmonizują z polem bioenergetycznym noszącej je osoby i jednocześnie pomagają stawić czoła codziennym problemom.

x
Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwoń!