• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

15 LAT DORMEO Przy każdym zakupie PREZENT - kupon o wartości 100zł

Podręcznik dla niedosypiających rodziców

Podręcznik dla niedosypiających rodziców

Czy za każdym razem, kiedy słyszysz, że sypialnia powinna stać się oazą spokoju, irytujesz się? My doskonale wiemy, że odpoczynek, spokój i rozrywka to tylko pobożne życzenia wielu rodziców... Mamy dla Ciebie wskazówki, które w końcu pomogą Ci budzić się rano w pełni sił. 

Czy za każdym razem, kiedy słyszysz, że sypialnia powinna stać się oazą spokoju, irytujesz się? My doskonale wiemy, że odpoczynek, spokój i rozrywka to tylko pobożne życzenia wielu rodziców... Mamy dla Ciebie wskazówki, które w końcu pomogą Ci budzić się rano w pełni sił.

1. Kontroluj swoją dietę – powiedz “nie” wszelkim stymulantom

Chociaż kawa likwiduje chęć na popołudniową drzemkę, to właśnie kofeina nie pozwoli Ci głęboko zasnąć nocą. Długotrwałe działanie kofeiny sprawia, że sen staje się płytszy i bardziej niespokojny.

W ciągu tygodnia unikaj także alkoholu, który blokuje naturalny rytm spania. Rezultat wypicia wieczorem kilku drinków jest taki, że mimo całej nocy spędzonej w łóżku, rano nie czujesz się świeżo.

2. Rozpoznawaj oznaki zmęczenia

Kiedy zauważysz następujące sygnały, istnieje ryzyko, że Twój organizm potrzebuje więcej snu:  

  • Chociaż nie jest to dla Ciebie typowe, jesteś humorzasty, poirytowany i masz zły nastrój, bez żadnego konkretnego powodu.
  • Masz problemy z koncentracją, wolniej wykonujesz wszystkie zadania i sprawiają Ci one więcej trudu.
  • Masz problemy ze słuchaniem innych i nie pamiętasz tego, co przed chwilą powiedziano.

3. Dopilnuj, aby każdy członek rodziny chodził spać o ustalonej porze

Wprowadź nowe zwyczaje.

  1. Godzinę przed porą spania światła w całym domu powinny być przygaszone, a telewizor przyciszony.
  2. Nie wyleguj się w łóżku przezweekend.
  3. Postaraj się spać tyle samo każdego dnia tygodnia. 
  4. Walczz chrapaniem. Jeśli Ty lub Twoja partnerka chrapiecie, udajcie się do lekarza. Chrapanie można wyleczyć.

 

4. Zdrzemnij się

Pierwsza zasada popołudniowych drzemek: unikaj ich późnym popołudniem lub wieczorem. Jeśli nie będziesz przestrzegać tej zasady, możesz zapomnieć o głębokim i relaksującym śnie w nocy.

Kup zatyczki do uszu i poproś swojego partnera/partnerkę lub starsze dziecko, aby przejęło na chwilę Twoje domowe obowiązki. A Ty udaj się na drzemkę.

5. Ustal swój dzienny biorytm

Obserwuj się i sprawdź, w jakich godzinach masz najmniej energii. Przenieś wszystkie swoje obowiązki na te godziny, w których masz na nie odpowiednio dużo siły. Postaraj się odpocząć w tych godzinach, kiedy nie masz sił na nic innego.

6. Wróć do dzieciństwa

Przypomnij sobie dni swojego dzieciństwa. Zjadałeś duże śniadanie, wdrapywałeś się na drzewa w ciągu dnia, a wieczorem słuchałeś bajek. Nie miałeś wtedy problemów z zaśnięciem, prawda?

  • Dlatego wieczorem unikaj ciężkich posiłków, papierosów i alkoholu.
  • Ćwicz regularnie. Dobre będą nawet szybkie marsze w ciągu dnia.
  • Wycisz się przed snem, np. poczytaj książkę.

7. A jeśli musisz być na nogach jeszcze tylko kilka godzin...

…nie sięgaj po kawę lub inne stymulanty. Decydując się na nie na trzy godziny przed pójściem spać, zaprzepaścisz możliwość porządnego snu.

Jeśli do snu pozostało Ci kilka godzin, wybierz lepiej jakąś pobudzającą czynność. Odśwież swój umysł, prowadząc rozmowę, lub wybierz aktywność fizyczną.

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Wsparcie telefoniczne
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Dormeo

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego snu - najwyższej jakości materace, materace nawierzchniowe, kołdry, poduszki, pościel i inne tekstylia do sypialni i łazienki.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!