• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

Darmowa dostawa tylko w ten weekend!

Oferta ważna tylko dla zamówień złożonych do 26.03.2017 do godziny 23:59.

6 sposobów na nadmierną senność

6 sposobów na nadmierną senność

Och… znowu oczy same Ci się zamykają, kiedy siedzisz przed komputerem? Masz już dość zapijania senności kawą, a jedno z Twoich noworocznych postanowień brzmiało: „zacznę pić mniej kawy” (zwłaszcza tej z automatu)? Zobacz, jak sobie radzić bez kofeiny. 

Och… znowu oczy same Ci się zamykają, kiedy siedzisz przed komputerem? Masz już dość zapijania senności kawą, a jedno z Twoich noworocznych postanowień brzmiało: „zacznę pić mniej kawy” (zwłaszcza tej z automatu)? Zobacz, jak sobie radzić bez kofeiny.

 Przestrzegaj 6 poniższych zasad, a przekonasz się, że możesz przejść przez cały dzień pełen energii, bez kofeiny…

 

1. Idź na spacer

Badania pokazują, że nawet 20-minutowy spacer może podnieść poziom energii i ograniczyć zmęczenie. Mniej wymagające ćwiczenia lepiej zwalczają zmęczenie, dlatego nie musisz uprawiać wyczynowego sportu lub przemęczać się na siłowni, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.

Dodatkową zaletą ćwiczeń jest też to, że śpi się po nich lepiej (ale nie przy biurku).

Jak to zrobić?

Załóż wygodne buty i idź na spacer. Utrzymuj żwawe tempo. Już 20 minut zwiększy się poziom Twojej energii.

 

2. Zaangażuj słuch

Specjaliści twierdzą, że muzyka słuchana w trakcie pracy pobudza. Zwiększa także poziom koncentracji.

Jak to zrobić?

Jeśli pracujesz z innymi osobami, nie włączaj głośników, ale załóż na uszy wygodne słuchawki i sprawdź, jaka muzyka najlepiej wpływa na Twoją produktywność.

Niektórzy wybiorą Bacha, inni Lady Gagę. To zależy od cech indywidualnych i rodzaju wykonywanej pracy.

 

3. Daj odpocząć oczom

Jeśli cały czas wpatrujesz się w monitor, Twój dzień pracy może zakończyć się bólem głowy, zmęczonymi i piekącymi oczami oraz ogólnym osłabieniem. Twoje oczy będą Ci wdzięczne, jeśli od czasu do czasu dasz im chwilę przerwy.    

 Jak to zrobić?

 Co 20 minut patrz w dal przez 20 do 30 sekund. Pomoże to odprężyć mięśnie oka i zapobiec możliwemu przemęczeniu.

Twoje oczy doskonale wypoczną, jeśli podejdziesz do okna i spojrzysz na coś w oddali. Taki widok na pewno będzie bardziej atrakcyjny niż sterta papierów na biurku współpracownika.

 

4. Rozciągnij się

Całodzienne siedzenie przed komputerem może spowodować ból karku, sztywnienie pleców i uczucie znużenia. Rozciąganie pomoże zapobiec zupełnemu rozbiciu.

Jak to zrobić?

Nie musisz zapisywać się na kurs jogi, aby poznać korzyści z rozciągania. Po prostu rozciągaj każdą z części ciała.

Unoszenie ramion będzie doskonałym ćwiczeniem, jeśli zdarza się im sztywnąć: podnieś je pod same uszy w siedzącej lub stojącej pozycji. Unieś je maksymalnie wysoko i przytrzymaj przez sekundę lub dwie. Następnie opuść je do pozycji wyjściowej i rozluźnij. Powtórz osiem razy.

5. Jedz małe, ale zdrowe posiłki

Duże posiłki również przyczyniają się do zmęczenia i znużenia (pomyśl tylko o świątecznej uczcie). Aby utrzymać energię na wysokim poziomie przez cały dzień, próbuj spożywać mniejsze porcje i zdrowsze przekąski.

Jak to zrobić?

Zamiast kupować kanapki i przekąski z automatu w pracy, bierz ze sobą coś z domu – orzechy, owoce lub warzywa. Jedz więcej małych posiłków zamiast jednego dużego.

6. Jeśli nic nie pomoże, wypróbuj zimną wodę

Nie ma nic bardziej orzeźwiającego niż ochlapanie twarzy zimną wodą. Po co kawa, skoro mamy wodę?

Jak to zrobić?

Nie zapomnij o piciu płynów. Odpowiednie nawodnienie organizmu podnosi poziom tlenu we krwi oraz poziom energii i pozwala zachować trzeźwość umysłu.

Jeśli mimo wszystko wciąż jesteś zmęczony, może to oznaczać, że Twoja praca Cię nudzi. Może pora się rozejrzeć i znaleźć coś nowego, coś co będziesz wykonywać z pasją?

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Wsparcie telefoniczne
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Dormeo

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego snu - najwyższej jakości materace, materace nawierzchniowe, kołdry, poduszki, pościel i inne tekstylia do sypialni i łazienki.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!