• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

ZIMOWA WYPRZEDAŻ! Masz jeszcze tylko

6 zasad, aby lepiej spać

6 zasad, aby lepiej spać

Każdy z nas doświadczył chociaż raz zaburzeń snu albo bezsenności i wszyscy mamy swoje własne sposoby leczenia i radzenia sobie z niewyspaniem.  Część osób bierze tabletki, inni zaczynają regularnie uprawiać sport lub jeść lekką kolację przed snem.

Przeczytaj nasze porady, jeżeli chcesz codziennie budzić się wyspany. Dzięki naszym 6 zasadom obudzisz się wypoczęty, zrelaksowany i z uśmiechem na twarzy.

Każdy z nas doświadczył chociaż raz zaburzeń snu albo bezsenności i wszyscy mamy swoje własne sposoby leczenia i radzenia sobie z niewyspaniem.

Część osób bierze tabletki, inni zaczynają regularnie uprawiać sport lub jeść lekką kolację przed snem.

Przeczytaj nasze porady, jeżeli chcesz codziennie budzić się wyspany.

Dzięki naszym 6 zasadom obudzisz się wypoczęty, zrelaksowany i z uśmiechem na twarzy.

 

  1. Ciemny, cichy i chłodny

Są to 3 główne czynniki, które zapewnią Ci spokojny i relaksujący sen. W celu stworzenia dobrych warunków do spania powinieneś wykonać następujące czynności:

- wyłączyć światło i zasłonić wszystkie rolety/zasłony,

- zamknąć drzwi od sypialni, aby zapobiec przenikaniu hałasu oraz światłu, które może rozpraszać,

- otworzyć okna (jeżeli mieszkasz na cichym osiedlu) lub włączyć wentylację, aby utrzymać odpowiednią temperaturę w pokoju.

Odpowiednio przygotowany pokój- bez oświetlenia oraz z odpowiednią temperaturą- przygotowuje Twój organizm do snu i wpłynie na jego jakość i długość.  

  1. Poranny trening

 

Jeżeli jesteś niespokojny wieczorem i masz trudności z zasypianiem- przyczyna może tkwić z nadmiarze energii. Powinieneś wykonać kilka porannych ćwiczeń rozciągających dzięki czemu Twoja energia zostanie równomiernie rozłożona i nie będzie gromadzić się i uaktywniać w godzinach wieczornych. Dzięki porannym ćwiczeniom wzmacniasz układ odpornościowy, a pod koniec dnia będziesz miał ochotę na zasłużony odpoczynek.

  1. Jedzenie

Zwracaj szczególną uwagę na to, co jesz!  

Przestań pić kawę i inne napoje zawierające kofeinę, szczególnie w godzinach wieczornych. Efekt pobudzenia związany z piciem kofeiny może utrzymywać się aż do 7 godzin, dlatego zaleca się, aby przestać pić kawę już  w południe. Czekolada i napoje musujące mają podobny wpływ na organizm.

Obiad powinno się jeść co najmniej na 2 godziny przed snem.

 

 

  1. Zredukuj stres…

… nawet jeżeli wydaje się to niemożliwe. Większość z nas myśli o pracy długo po zakończeniu dnia pracy. Spróbuj przestać skupiać się na obowiązkach i zacznij się relaksować. Stres ma bardzo negatywny wpływ na zdrowie- szczególnie na układ odpornościowy. Sprawia, że jesteśmy podatni na infekcje i choroby, tracimy apetyt czy mamy problemy ze snem.

  1. Zadbaj, aby Twój sen trwał co najmniej 8 godzin

Jeżeli nie potrafisz spać całych 8 godzin, musisz przystosować swój organizm do nowego, ustalonego rytmu snu. Osoby, które zwykle kładą się do łóżka około g.22 (i potrzebują około 30 minut, aby zasnąć) powinny ustawić swój budzić na godzinę 6.30, czyli pół godziny później niż zwykle.

W ten sposób będziesz pewny, że Twój sen trwa pełne 8 godzin.

  1. Wyłącz telewizor

To najprostsza wskazówka, której realizacja okazuje się być najtrudniejsza. Najlepiej, abyś przeniósł telewizor z sypialni. To samo odnosi się do komputera oraz innych urządzeń elektronicznych, które mogą Cię rozpraszać…  Osoby, które oglądają telewizję przed snem zasypiają o wiele później niż te, które nie patrzyły w ekran żadnych urządzeń.

Ponadto horrory i filmy wymagające większej uwagi powodują, że zasypiasz z jeszcze większą trudnością i narażasz się na ryzyko występowania  nieprzyjemnych snów.

Jeżeli chcesz się zrelaksować przed snem poczytaj książkę.

 

 

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Wsparcie telefoniczne
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Dormeo

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego snu - najwyższej jakości materace, materace nawierzchniowe, kołdry, poduszki, pościel i inne tekstylia do sypialni i łazienki.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!