• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

Darmowa dostawa tylko w ten weekend!

Oferta ważna tylko dla zamówień złożonych do 26.03.2017 do godziny 23:59.

Naucz się… dobrze spać!

Naucz się… dobrze spać!

Czy przez całą noc przewracasz się z boku na bok i nie możesz zasnąć? Nie przejmuj się – to nie tylko Twoje zmartwienie. Wiele osób ma podobne problemy. Może nam się wydawać, że spanie jest czymś, co przychodzi naturalnie. Do czasu, gdy dopadnie nas bezsenność.

Czy przez całą noc przewracasz się z boku na bok i nie możesz zasnąć? Nie przejmuj się – to nie tylko Twoje zmartwienie. Wiele osób ma podobne problemy. Może nam się wydawać, że spanie jest czymś, co przychodzi naturalnie. Do czasu, gdy dopadnie nas bezsenność.

Okazuje się, że spanie to czynność, której można się nauczyć. Wszystko, co musisz robić, to przestrzegać kilku zasad, a rano będziesz czuć się rześko jak skowronek.  

 

1. Twój zegar biologiczny

Nasz zegar biologiczny nastawiony jest na indywidualny dobowy cykl. Musisz dowiedzieć się, jaka jest najkorzystniejsza godzina, aby położyć się spać. 21 czy może 24?

Czujesz się w pełni sił o 6 rano czy nie wcześniej niż w południe? Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?  

Spróbuj dostosować pory nocnego odpoczynku do swojego biorytmu tak bardzo, jak to jest możliwe.  

2. Porządne łóżko

Jeśli rano budzisz się z uczuciem bólu, który ustaje po dwóch lub trzech godzinach, najprawdopodobniej wina leży w łóżku. W takim przypadku nadszedł czas, aby wyrzucić stary, niewygodny materac i wymienić go na nowy.

 Nie podejmuj decyzji zbyt pochopnie i przetestuj materac, zanim go kupisz.

 A my przyjdziemy Ci z pomocą!

 Kupując u nas jakikolwiek materac, masz aż 30 dni na jego przetestowanie.  Jeśli nie będzisz zadowolony, możesz go oddać, a my zwrócimy Ci pieniądze. Nic nie ryzykujesz!  

3. Temperatura w sypialni

Naukowcy zalecają, aby temperatura w sypialni wynosiła około 16 stopni Celsjusza, ale musisz sprawdzić, jaka temperatura odpowiada Ci najbardziej.

Gdy będzie Ci zbyt zimno lub zbyt gorąco, zaczniesz się pocić lub drżeć, a to oznacza, że nie wyśpisz się porządnie albo wcale nie zaśniesz. Najlepiej znaleźć złoty środek. 

 

4. Pościel i piżama

Śpisz w tej samej pościeli od wielu lat? Twoja piżama lub koszula nocna porozciągała się po wielokrotnym praniu?

Najwyższa pora wybrać się na zakupy i wrócić do domu z elegancką pościelą i oszałamiająco seksownym ubraniem do spania.

5. Przed snem pomyśl o posiłkach

Wszyscy wiedzą, że jedzenie dodaje energii. Co najmniej trzy godziny przed snem nie spożywaj ciężkich posiłków, ponieważ pełny żołądek nie pozwoli Twojemu organizmowi się zrelaksować i zasnąć.

W ciągu dnia zdecyduj się na kilka małych posiłków, a tuż przed snem przygotuj sobie napój mleczny z cynamonem - na pewno zaczniesz lepiej spać!

 

6. Przygotuj się na nadchodzący dzień

Ciężko jest zasnąć, kiedy myślisz o rzeczach, które masz zrobić następnego dnia.

Rozwiązaniem będzie lista zadań i planów na następny dzień, ale nigdy nie rób jej bezpośrednio przed snem.

Wybierz ubrania, które założysz, w przeciwnym razie może się okazać, że szybko musisz coś uprasować na kilka minut przed wyjściem z domu.

7. Daj ujść nerwom

Złość jest reakcją stresową, która dotyka ciało i umysł. Ważne, aby pozbyć się złych emocji, jakie nagromadziły się w ciągu całego dnia, zanim położysz się do łóżka.

Najlepszym sposobem na ich likwidację jest wysiłek fizyczny lub techniki relaksacyjne, takie jak medytacja, joga czy wizualizacja.   

 

8. Słuchanie muzyki

Pół godziny przed snem posłuchaj nagrań, które Cię relaksują. Spokojna muzyka klasyczna, dźwięk lasu lub szum fal ukoją Cię i pozwolą ujść napięciu. Wybierz wygodne miejsce, takie jak kanapa w salonie.

9. Moczenie się w wannie

Nie ma nic lepszego niż relaksująca kąpiel… Znajdź trochę czasu dla siebie i zafunduj sobie przyjemną, gorącą kąpiel, zapomnij o pośpiechu. Zapal świece zapachowe, włącz muzykę, wypij kubek uspokajającej herbatki i zacznij śnić na jawie. 

 

10. Ciepłe stopy

Czy jest coś gorszego od uczucia zimna, kiedy już kładziesz się do łóżka i próbujesz zasnąć? Najlepiej mieć zawsze pod ręką termofor lub parę ciepłych skarpet. Jeśli będą one kolorystycznie pasować do nowej pościeli lub piżamy, nie masz na co czekać…

Czas na sen…

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Wsparcie telefoniczne
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Dormeo

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego snu - najwyższej jakości materace, materace nawierzchniowe, kołdry, poduszki, pościel i inne tekstylia do sypialni i łazienki.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!