• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

Kup na raty teraz - zacznij spłacać za 2 miesiące

Oferta ważna do 31.03.2017

Warto być porannym ptaszkiem!

Warto być porannym ptaszkiem!

Przysłowie „Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje” powtarzane jest nam przez całe życie i wiele osób się z nim zgadza. Wczesne wstawanie jest kluczem do sukcesu: jeśli wstajesz wcześnie, zdążysz zrobić więcej, masz więcej energii, bo wiesz, że udało Ci się zrobić wszystko, co zaplanowałeś i jest Ci z tą myślą dobrze.

Przysłowie „Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje” powtarzane jest nam przez całe życie i wiele osób się z nim zgadza. Wczesne wstawanie jest kluczem do sukcesu: jeśli wstajesz wcześnie, zdążysz zrobić więcej, masz więcej energii, bo wiesz, że udało Ci się zrobić wszystko, co zaplanowałeś i jest Ci z tą myślą dobrze.

 

Ale jak przyzwyczaić się do wczesnego wstawania?

Jak zmusić się do zapomnienia o zmęczeniu i czuć się rześko o piątej rano? Poznaj podstawowe zasady, które pomogą Ci przyzwyczaić się do wczesnego wstawania.

 

Pierwsza reguła – najważniejsza

Pierwsza i podstawowa zasada mówi, żeby codziennie wstawać o tej samej porze. Początkowo będzie Ci się to udawać jedynie wtedy, gdy będziesz kłaść się do łóżka wcześniej. Logika mówi, że im wcześniej się położysz, tym wcześniej będziesz mógł opuścić ciepło pieleszy. To pierwszy krok na drodze do wczesnego wstawania.

Kiedy już uda Ci się wstawać o tej samej porze przez dłuższy czas, możesz pozwolić sobie na późniejsze chodzenie spać.

 

Druga reguła – warta zastanowienia

Druga zasada jest związana z jakością snu. Aby porządnie się wyspać, potrzebujesz dużo świeżego powietrza przez całą noc. Świeże powietrze wpadnie do pokoju, jeśli lekko uchylisz okno.

Nie bój się – jeśli temperatura na to pozwala, otwórz okno i pozwól, aby otoczyła Cię rześkość. Żeby się nie przeziębić, załóż coś ciepłego. Wskocz w piżamę i wsuń się pod kołdrę. W ten sposób upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu. Nie zmarzniesz i będziesz mógł wdychać świeże powietrze przez całą noc.

Jeśli jest za zimno na spanie przy otwartym oknie, przynajmniej przykręć grzejniki na noc, żeby w pokoju nie było za ciepło.

 

Dźwięk budzika

Trzecia reguła jest związana z budzikiem. Nie denerwuje nas raczej to, że dzwoni, ale melodia, która nas budzi. Aby wprowadzić w życie trzecią zasadę, musisz zastanowić się, co lubisz.

  • Jeśli w ciągu dnia jesteś hiperaktywna i załatwiasz mnóstwo spraw, najlepsza będzie dla Ciebie głośna muzyka.
  • Jeśli masz spokojną naturę, odradzamy Ci muzykę, która rozpoczyna się od uderzeń perkusji. Alarm może Cię jedynie wystraszyć i przez cały dzień będziesz roztrzęsiona. Wybierz lepiej melodię fortepianową.

 

Budzić się ze słońcem

Czwarta zasada brzmi: „Wstawaj ze słońcem!” Zimą jest to trochę trudniejsze, ale da się zrobić. Zanim położysz się do łóżka, odsłoń rolety i zasłony. Nocą nikt nie będzie przecież widzieć Cię przez okno, a rano obudzisz się skąpana w blasku słońca. Nie ma nic lepszego niż wstawanie wraz z kolejnym dniem.

 

Podnosić się z łóżka

Kiedy Twój budzik zacznie dzwonić, możesz zrobić tylko jedno. Wstać! Wyłącz drzemkę i wstań od razu po usłyszeniu budzika. Kiedy już będziesz na nogach, od razu włącz światło, podejdź do okna, otwórz je i rozciągnij się. Nie rozciągaj się w ciepłym łóżku, bo będzie Cię kusić wizja powrotu pod kołdrę i drzemki.

 

Zimna woda zupełnie Cię rozbudzi

Kiedy już się rozciągniesz i napełnisz płuca świeżym powietrzem, idź do kuchni i zrób sobie kawę. Przygotuj sobie wszystko, czego potrzebujesz do śniadania i idź do łazienki. Umyj twarz zimną wodą. Uwierz, że od razu poczujesz się rozbudzona. Zapomnisz, że wstałaś tak wcześnie.

 

Śniadanie

Po kąpieli i ubraniu się, wypij kawę i spokojnie zjedz śniadanie. Nigdy nie zapominaj o śniadaniu! To najważniejszy posiłek i zależy od niego cały Twój dzień. Jeśli pominiesz śniadanie, szybko będziesz głodna i stąd weźmie się cała negatywna energia.

 Jeśli zjesz śniadanie, będziesz mieć więcej sił na pracę i spokojnie doczekasz do pory lunchu czy drugiego śniadania.

 

Pozytywne myślenie

Jesteś już umyta, ubrana i najedzona. Trzymałaś się wszystkich zasad wczesnego wstawania. Co zostało? To, czego potrzebujesz na resztę dnia, to pozytywne myślenie. Nie przejmuj się przebiegiem spotkania czy wynikiem egzaminu. Rozpocznij dzień z uśmiechem na twarzy i mnóstwem pozytywnej energii.

 

To udowodnione!

Powyższe zasady wczesnego wstawania zaprowadzą Cię drogą do sukcesu. Naukowcy udowodnili, że ludzie sukcesu to ranne ptaszki. To pomaga im radzić sobie ze stresem w ciągu dnia i daje energię, którą pożytkują na osiąganie kolejnych sukcesów. Pamiętaj o tym, kiedy dzwoni budzik!

Jeden z największych filozofów w historii – Arystoteles, zawsze powtarzał, że wstawanie przed świtem poprawia zdrowie, powiększa majątek, a nawet czyni mądrzejszym.

Ponadto nasi rodzice zawsze uczyli nas, że należy słuchać rad starszych, którzy wiele już doświadczyli. Dlatego posłuchaj i weź się za nowe zadanie, bo kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje!

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Wsparcie telefoniczne
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Dormeo

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego snu - najwyższej jakości materace, materace nawierzchniowe, kołdry, poduszki, pościel i inne tekstylia do sypialni i łazienki.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!