• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

Kup na raty teraz - zacznij spłacać za 2 miesiące

Oferta ważna do 31.03.2017

Sekret płaskiego brzucha

Sekret płaskiego brzucha

Jeśli chcesz mieć płaski i twardy brzuch, musisz najpierw pozbyć się wałków tłuszczu, które starasz się schować przed światem. Aby jednak uzyskać optymalne rezultaty, musisz zacząć działać zgodnie z szczegółowym planem!

Jeśli chcesz mieć płaski i twardy brzuch, musisz najpierw pozbyć się wałków tłuszczu, które starasz się schować przed światem. Aby jednak uzyskać optymalne rezultaty, musisz zacząć działać zgodnie z szczegółowym planem!

1. Najskuteczniejszy przepis na usunięcie wałków tłuszczu z brzucha 

Trening siłowy

Zwróć szczególną uwagę na ćwiczenia wzmacniające ciało.

Trening aerobowy

Wykonuj krótkie i intensywne ćwiczenia aerobowe.

Mierz poziom cukru we krwi

Jeśli sprawisz, że Twój poziom cukru we krwi będzie stabilny, zapobiegniesz odkładaniu się tłuszczu w organizmie. W ten sposób Twój organizm zacznie łatwiej spalać już zgromadzone zapasy.

2. Wykonuj krótkie i intensywne ćwiczenia aerobowe, aby przyśpieszyć metabolizm

Jeśli wykonujesz ćwiczenia aerobowe w odpowiedni sposób, możesz aktywować swój metabolizm na 4, a nawet 24 godziny! A przyśpieszony metabolizm pomoże spalić więcej tłuszczu niż zazwyczaj. Twój organizm rozprawi się z kaloriami, zanim zamienią się w wałki tłuszczu.

Trening interwałowy

Aktywność fizyczna, którą wykonujesz z interwałami, to doskonały sposób na spalenie tłuszczu. Trenuj w poniższy sposób, a do tego systemu możesz włączyć prawie wszystkie ćwiczenia aerobowe – jazdę na rowerze, pływanie, maszerowanie, bieganie… 

  • Intensywnie wykonuj wybrane ćwiczenie przez 30 sekundćwicz maksymalnie!  
  • Ćwicz w umiarkowanym tempie przez 1 minutę, następnie odetchnij i złap powietrze.
  • Powtarzaj obydwa elementy treningu 10 razy.
  • Na koniec ochłodź się, ćwicząc w umiarkowanym tempie 4 do 5 minut.

3. Aby uzyskać twarde mięśnie, musisz postawić także na trening siłowy 

Jeśli chcesz spalić tłuszcz, konieczny jest trening aerobowy. Jeśli jednak chcesz, aby Twój brzuch odznaczał się wyrzeźbioną muskulaturą, nie możesz zapomnieć o treningu siłowym. Wykonuj go trzy razy w tygodniu i stopniowo zwiększaj jego intensywność.

Chociaż głównym zadaniem mięśni brzucha jest zginanie tułowia do przodu, pozwalają mu one także przechylać się na boki. Dlatego też zwykłe brzuszki nie pomogą Ci wyrzeźbić brzucha.   

Jeśli chcesz uzyskać twarde i wyrzeźbione mięśnie, musisz wprowadzić do swojego treningu następujące ćwiczenia:

  • 2 różne ćwiczenia na mięśnie przednie, np. niskie brzuszki i wysokie brzuszki;
  • 1 do 2 różnych ćwiczeń na mięśnie boczne, np. brzuszki boczne;
  • 1 do 2 różnych ćwiczeń na mięśnie skośne, np. skręty tułowia.

4. Stabilny poziom cukru we krwi jest najważniejszy

Stabilny poziom cukru we krwi to najważniejszy punkt, jeśli chcesz pozbyć się wałków tłuszczu i nie dopuścić do ich nawracania.

Twój organizm spala kalorie przez cały dzień, więc tylko dwa duże posiłki w ciągu dnia sprawiają, że jest on głodny. Ponieważ jednocześnie dostarczasz mu zbyt dużo kalorii, zacznie gromadzić je w wałkach tłuszczu.

  • Aby ustabilizować poziom cukru we krwi, musisz jeść mniejsze posiłki co 2-3 godziny. W ten sposób dostarczysz organizmowi tylko tyle kalorii, ile potrzebuje do następnego posiłku.

Zdrowe jedzenie?

  • Chociaż dobrze decydować się jedynie na zdrowe posiłki, odrobina tłuszczu od czasu do czasu na pewno nie zaszkodzi. Nie komplikuj sobie życia zbyt surową dietą, jeśli wiesz, że nie będziesz jej przestrzegać. Kalorie to kalorie! Jeśli zjesz ich za dużo, zgromadzą się w postaci wałków tłuszczu. A to, skąd się wzięły, nie będzie w takiej sytuacji szczególnie istotne.

Jeśli poważnie podchodzisz do zmiany wyglądu swojego brzucha, możesz skorzystać z porad specjalistów. Ponieważ większość ludzi nie jest biegła w tematach właściwej diety, funkcjonowaniu organizmu czy ćwiczeniach fizycznych, ekspert, który będzie miał to wszystko w małym palcu, z pewnością pomoże Ci ulepszyć Twój trening i monitorować postępy.

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Wsparcie telefoniczne
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Dormeo

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego snu - najwyższej jakości materace, materace nawierzchniowe, kołdry, poduszki, pościel i inne tekstylia do sypialni i łazienki.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!