• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

Skorzystaj z możliwości zakupów na NA RATY

Wygraj walkę z nadwagą

Wygraj walkę z nadwagą

Aby zacząć coś nowego, zawsze czekamy na przełomowy moment. Niech to będzie początek jesieni! To najlepszy czas, aby przejść na lekką dietę i nie przytyć na zimę. Gdy przyroda powoli układa się do snu, Ty możesz zrobić coś dobrego dla siebie i swojego ciała.

Zaopatrz sie w zdrowe i pożywne jedzenie

Zawsze miej w lodówce sezonowe owoce i warzywa, abyś mógł dołączać je do swojego menu tak często, jak to tylko możliwe. Zaczynaj już rano. Korzystaj z owoców i warzyw, aby wzbogacić swoje śniadanie – najważniejszy posiłek dnia. Dadzą Ci wiele energii i werwę, a także sprawią, że nie przejesz się w ciągu dnia.

Nie zapominaj o tym, by Twoje porcje były średnie lub małe. Wprowadź w życie odwieczną zasadę: “Jedz mało, ale często!”

Korzystaj w pełni z jesiennych warzyw – przygotuj potrawy z duszonymi warzywami

Potrawy z duszonymi warzywami są doskonałe, kiedy chcesz się odchudzić – szybko dadzą Ci poczucie sytości, są bardzo smaczne i niezwykle zdrowe. Ich przygotowanie jest proste i można je przechować w lodówce na później. Najlepiej do takich potraw nadają się warzywa sezonowe

Potrawy z duszonych warzyw powinny zawierać:

  • Kapustę, która posiada wiele błonnika i wody i dlatego szybko daje poczucie sytości; kapusta będzie smaczna zarówno na słodko, jak i na kwaśno.
  • Rzepę, kalarepę i dynię - są niezastąpione w takich daniach.
  • Brokuły i kalafior - szybko się trawią i stanowią doskonały element dietetycznego menu.
  • Jarmuż, który zawiera dużo witaminy C, wzmacniającej system odpornościowy; a także witaminę K, odpowiadającą za prawidłowe funkcjonowanie układu naczyniowego.
  • Marchew - gwarantuje zdrową skórę, włosy i oczy.
  • Kukurydzę i groszek - są bogate w białka, cukry, witaminę C, potas i fosfor.

Zrezygnuj z przekąsek

Osoby będące na diecie mają duży problem, aby powstrzymać się przed sięgnięciem po słodkie lub solone przekąski. Możesz uniknąć napadów wilczego głodu, jeśli będziesz jadać regularnie co kilka godzin. Zapobiegnie to spadkom poziomu cukru we krwi i poczuciu winy, że znów zjadłaś wszystko, co miałaś pod ręką (najczęściej czekoladę, herbatniki czy chipsy).

Jak nie poddać się pokusie sięgnięcia po przekąski?

  • Planuj swoje posiłki z wyprzedzeniem i kupuj tylko zdrowe przekąski, np. niesolone orzeszki, rodzynki lub suszone figi.
  • Jadaj płatki z ciepłym mlekiem – zaspokoją pragnienie na coś słodkiego, a ciepłe mleko zapełni Twój żołądek.
  • Nie odmawiaj sobie kostki gorzkiej czekolady – niech powoli rozpuszcza się w ustach, a Ty zachowasz smak na dłużej.

Ciesz się ostatnimi dniami lata

Dziś zbyt wiele osób zaczyna poświęcać zbyt mało czasu na wysiłek fizyczny. Jeśli Ty też do nich należysz, powinnaś pomyśleć, jak włączyć ćwiczenia do swojego planu dnia. Możesz zacząć od spacerowania lub chodzenia po górach – w ten sposób ogrzeją Cię ostatnie promienie jesiennego słońca. Jeśli zabierzesz ze sobą swoją rodzinę i psa, będziesz bawić się jeszcze lepiej.

W bezchmurne dni, których na razie będzie pod dostatkiem, możesz jeździć do pracy na rowerze lub na rolkach. W ten sposób unikniesz korków i zrobisz coś dobrego dla swojego zdrowia.

“Nowojesienne” postanowienie – będę regularnie chodzić na siłownię

Jesienią możesz zacząć chodzić do studio fitness – dlaczego nie zdecydować się na aerobik lub pilates? Sport sprawi Ci więcej przyjemności, jeśli będziesz go uprawiać w towarzystwie. Dlatego spróbuj namówić na ćwiczenia swoich przyjaciół lub znajomych z pracy.

Prosty klucz do sukcesu

Chociaż zrzucenie wagi stanowi problem dla wielu osób, pamiętaj, aby:

  • zawsze wizualizować swoje cele,
  • trzymać się prostej zasady: mniejsze porcje + częstsze posiłki = utrata kilogramów,
  • dążyć do osiągania wyników, nie do perfekcji.
  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Wsparcie telefoniczne
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Dormeo

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowego snu - najwyższej jakości materace, materace nawierzchniowe, kołdry, poduszki, pościel i inne tekstylia do sypialni i łazienki.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!