Nie masz produktów w koszyku.

Dołącz do
  • Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

Najczęściej zadawane pytania

Pytanie ogólne

P: Jak sie z wami skontaktować?

  • Email: Nasz zespół jest gotów, aby rozwiać Twoje wątpliwości i odpowiedzieć na pytania. Staramy sie odpowiedzieć na każda wiadomość tak szybko, jak to możliwe. Napisz do nas.

    Odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące naszych produktów, marki, oraz innych, często zadawanych pytań poprzez wiadomość email.
  • Telefon: Możesz do nas zadzwonić, aby uzyskać odpowiedź lub dowiedzieć się więcej na temat produktów. Składanie zamówień przez telefon jest bardzo proste. Nasz zespól dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 21:00 oraz w niedzielę od 7:00 do 15:00 pod numerem telefonu 22 512 53 16.

    Udzielimy Ci szczegółowych informacji na temat płatności, dostawy czy statusu Twojego zamówienia.

P: Czy można z wami porozmawiać na czacie?

Obecnie nie ma takiej możliwości, ale jesteśmy w trakcie prac nad takim rozwiązaniem. Staramy się, aby jak najszybciej była ona dostępna dla wszystkich naszych Klientów i odwiedzających.

P: Jakie są korzyści z posiadania konta na waszej stronie?

Jest ich bardzo dużo!

  • Proces składania zamówienia przebiega znacznie szybciej i jest dużo prostszy, ponieważ kupujący podaje swoje dane tylko raz. Potem są pobierane automatycznie.
  • Możesz tworzyć swoją listę życzeń, do której w prosty sposób możesz dodawać produkty, które Cię interesują.
  • Możesz w łatwy sposób sprawdzić historię swoich zamówień.
  • Możesz zarządzać swoimi subskrypcjami i decydować jakie wiadomości chcesz otrzymywać.

P: Skąd mogę wiedzieć, że zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

Cały czas czuwamy, aby zakupy robione na stronie dormeo.pl były w 100% bezpieczne. Jednocześnie respektujemy Twoją prywatność i chronimy ją.

Przeczytaj również Bezpieczne KupowaniePolityka Prywatności oraz Warunki handlowe aby dowiedzieć się więcej.

P: Jak mogę napisać opinię o produkcie?

To bardzo proste. Wystarczy, że na stronie produktu, zjedziesz na jej dół i klikniesz przycisz "Dodaj swoją opinię".

Pojawienie się Twojej opinii może zająć do 48 godzin.

Pamiętaj, że aby dodać opinię o produkcie musisz posiadać konto i być zalogowanym. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij tutaj, aby je stworzyć.

Przeczytaj warunki korzystania aby dowiedzieć się więcej.

P: Jak mogę polubić waszą stronę na Facebooku?

Możesz polubić naszą stronę na Facebooku klikając tutaj. Dziękujemy!

P: Jak mogę dopisać się do listy subskrybentów?

Kliknij tutaj i wypełnij krótki formularz. Dziękujemy!

P: Jak mogę się wypisać z listy subskrybentów?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać wiadomości od nas, prosimy zalogować się na swoje konto, a następnie kliknąć w zakładkę Newsletter, gdzie możesz zarządzać swoimi subskrypcjami.

Rozważ to proszę, gdyż raz usunięty adres e-mail nie może zostać ponownie dopisany do listy.

P: W jaki sposób użyć kuponu rabatowego?

To nic trudnego.

  1. Po złożeniu zamówienia, w Twoim koszyku, znajduje się pole, w które możesz wpisać kod z Twojego kuponu.
  2. Po przepisaniu lub przeklejeniu kodu, kliknij zielony przycisk "Aktywuj kupon".
  3. Twój rabat lub prezent zostanie automatycznie dodany.

P: Co obejmuje gwarancja na materace?

Gwarancje na materace mozemy podzielic na dwie części:

  • gwarancja na pokrowiec (1 rok)
  • gwarancja na rdzeń materaca (10-12-15-20 lat - w zależności od modelu materaca).

Gwarancja obejmuje:

1. Gwarancja na pokrowiec

  • poluzowane szwy
  • rozdarcie pokrowca

2. Gwarancja na rdzeń materaca

  • rozpad pianki (uszkodzony rdzeń)
  • pojawienie sie pleśni
  • odchylenia rozmiarów

Reklamacje

P: Mój produkt Dormeo jest uszkodzony, co teraz?

Jeśli Twój produkt nadal podlega gwarancji (można to sprawdzić na ulotce lub broszurze informacyjnej dostarczonej wraz z produktem), prosimy o przesłanie go, wraz z ważnym i wypełnionym formularzem gwarancyjnym na adres:

  • Studio Moderna Polska
    ul. Rozdzienskiego 12
    41-306 Dabrowa Górnicza

Skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o statusie reklamacji oraz ewentualnym terminie wymiany lub zwrotu produktu, czy zwrotu pieniędzy.

Ważne! 
Przesyłkę należy nadać na koszt własny. Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy lub za pobraniem nie będą odebrane.
Bez ważnej gwarancji wymiana lub naprawa produktu może wiązać się z dodatkową opłatą.

P: Przez jaki okres produkty Dormeo podlegaja gwarancji?

Wszystkie produkty Dormeo sa objęte 2-letnia gwarancja na rdzeń (oprócz mat Dormeo Roll-up) oraz roczną gwarancją na pozostałe elementy. Dodatkowo niektóre produkty, jak np. materace, mają wydłużoną gwarancję do nawet 20-lat.

Przeczytaj Warunki korzystania aby dowiedzieć sie więcej.

Zamówienia

P: Czy moge zmienić lub anulować zamówienie?

Jesli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail, a my zmienimy lub anulujemy je dla Ciebie. Pamietaj, że jeśli produkt został juz wysłany, nie jesteśmy w stanie zmienić Twojego zamówienia, jedynie je anulować.

P: Jaki jest status mojego zamówienia?

Jesli chcesz dowiedzieć sie jaki jest status Twojego zamówienia, skontaktuj sie z nami telefonicznie pod numerem telefonu 22 512 53 16 lub mailowo. Udzielimy Ci wszelkich informacji.

P: Produkt, który chce kupić jest niedostepny, co mam zrobić?

Niestety posiadamy ograniczone ilości produktów w naszym sklepie i w przypadku, gdy zapas zostal wyczerpany nie jesteśmy w stanie Ci go sprzedać. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć najlepszy odpowiednik dla Ciebie.

Taka sytuacja jest bardzo rzadka i przeważnie jesteśmy w stanie domówic produkty, które zostały wyczerpane.

Zostaniesz poinformowany o zmianach w Twoim zamówieniu przez email lub telefonicznie.

Dostawa produktów

P: Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy obliczany jest na podstawie wagi zamówionych produktów zgodnie z ponizszą tabelą:

Local shipping calculation table (UZUPEŁNIĆ)

P: Ile trwa dostawa?

Produkty, które są dostepne, zostaną dostarczone w ciągu 2 do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Czas dostawy pozostałych produktów jest zależny od wielu czynników. Szczegółowe informacje na ten temat możesz uzyskać kontaktujac się z nami telefonicznie lub drogą mailową.

P: Czy mogę wybrać kiedy produkt ma zostać dostarczony do mnie?

Takie informacje możesz przekazac wpisujac je w polu wiadomości podczas składania zamówienia lub informując nas telefonicznie.

P: Czy muszę odebrać przesyłkę osobiście?

Zazwyczaj nie, ale jest to zależne od regulacji firmy kurierskiej, z którą współpracujemy, czyli DHL Express.

P: Co, jeśli się rozmyśliłem jeszcze przed otrzymaniem produktu?

W takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas o tym tak szybko, jak to możliwe. Bedziemy mogli anulować dostawę, nie obciążając Cię dodatkowymi kosztami.

Nasze materace sa objete 30-60 dniowym okresem testowym, po którym możesz je zwrócić bez dodatkowych kosztów.

Pozostałe produkty (poduszki, koce, akcesoria) mogą zostać zwrócone nieużywane do 7 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki.

P: Czy możliwa jest wysyłka poza granice Polski?

Niestety nie wysyłamy produktów poza terytorium Polski. W razie takiej sytuacji skontaktuj sie z nami telefonicznie lub drogą mailową, a my postaramy sie rozwiazać zaistniałą sytuację.

Zwroty

P: Chcę zwrócić towar, co mam robić?

W zależności od kupionego towaru masz 30 dni na zwrot. Członkowie Klubu 5* mają na to aż 60 dni. Aby zwrócić towar należy pobrać formularz reklamacji, wypelnić go, załączyć do zwracanego towaru i wyslać na adres:

  • Studio Moderna Polska
    ul. Rozdzienskiego 12
    41-306 Dabrowa Górnicza

P: Ile trwa zwrot kosztów za zwrócone produkty?

Zwrot kosztów może potrwać do 30 dni roboczych w zależności od wybranej opcji. Jednakże zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 14 dni.

P: Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towarów?

Aby zwrócić produkt należy wypełnić załączony formularz i przesłać go wraz ze zwracanymi produktami na adres:

  • Studio Moderna Polska
    ul. Rozdzienskiego 12
    41-306 Dabrowa Górnicza

Koszt przesyłki jest zależny od wybranej firmy kurierskiej i głównie zależy od wagi i wielkości przesyłki.

Informacje o płatnościach

P: Jaki formy płatności akceptujecie?

Obecnie akceptujemy poniższe formy płatności:

  • Płatność gotówką przy odbiorze
  • Płatność ratalna (płatności ratalne są wskazane dla poszczególnych produktów oddzielnie)
  • Płatność on-line (za pośrednictwem serwisu PayU)

P: Czy akceptujecie zagraniczne karty płatnicze?

Płatność kartą kredytową czy płatniczą możliwa jest przy pomocy serwisu PayU, który niezależnie określa dostępne metody płatności oraz honorowane karty kredytowe i płatnicze.

P: Jak działa płatność przy odbiorze?

Płatność przy odbiorze jest bardzo prostym rozwiązaniem. Odłóż odliczoną kwotę z Twojego zamówienia i przekaż ją kurierowi gdy ten dostarczy Twoje produkty.

P: Czy bezpieczna jest płatność kartą?

Oczywiście. Nasz partner, PayU, to zaufany serwis płatności on-line, więc Twoja płatność jest bezpieczna i odbywa się na zabezpieczonych stronach.

Więcej na temat bezpieczeństwa możesz przeczytaj w naszej Gwarancji Bezpiecznych Zakupów.

Technologia

P: Czym są "ciasteczka"? Czy muszę mieć włączoną obsługę ciasteczek?

Ciasteczko, to mała ilość danych, która jest wysyłana do Twojej przeglądarki ze strony internetowej i jest zapisywana na dysku Twojego komputera. Jeżeli preferencje Twojej przeglądarki pozwalają na obsługę ciasteczek (większość przeglądarek, standardowo ma tą opcję włączoną), każda strona może przesłać własne ciasteczko do Twojej przeglądarki. W celu zabezpieczenia Twojej prywatności, ciasteczka nie przechowują żadnych danych osobowych. Poszczególne strony mogą odczytać tylko własne ciasteczka. Nie mają dostępu do ciasteczek z innych stron.

Jeśli udostępniasz swój komputer innym i nie chcesz aby te osoby miały dostęp do danych Twojego konta, pamiętaj, aby wylogować się z niego za każdym razem przed pozostawieniem komputera bez nadzoru. Wylogować się możesz przez kliknięcie przycisku "Wyloguj" na górze strony.

Aby uzyskać więcej informacji na temat jak używamy ciasteczek, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

P: Podczas składania zamówienia pojawił się komunikat błędu. Co robić?

Upewnij się, że podałeś wszystkie wymagane dane podczas składania zamówienia. Brakujące informacje są zaznaczone czerwoną ramką.

Local version of image needed

Jeśli formularz jest wypełniony poprawnie, a błąd nadal się pojawia, prosimy zamknąć przeglądarkę i otworzyć ją ponownie. Jeśli ta czynność nie pomoże, prześlij do nas opis zdarzenia, a my postaramy się rozwiązać problem najszybciej jak to możliwe.

Twoje dane

P: Mój adres e-mail się zmienił, jak mogę go zaktualizować?

Możesz tego dokonać logując się na swoje konto, a następnie klikając w zakładkę Newsletter.

P: Chcę zmienić hasło, jak to zrobić?

Hasło można zmienić po zalogowaniu na swoje konto w zakładce "Moje konto".

P: Chcę usunąć konto, jak mogę to zrobić?

Jeśli chcesz całkowicie usunąć swoje konto z naszego sklepu, napisz do nas na adres kontakt@dormeo.pl, a my je usuniemy dla Ciebie.

x
Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwoń!